BOOS
BOOS

 

 

جدیدترین جکها

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبشو داری
هرگز قلبی رو قفل نکن وقتی کلیدشو نداری
و هرگز نشه فراموش ، لامپ اضافی خاموش
.
.
طرف خودش رو زده به خواب ، وسط خواب خمیازه میگشه !
.
.
نمیدونم چرا هروقت احساس میکنم یه چیزی میخوام اما نمیدونم چیه ، میرم دره یخچال رو باز می‌کنم !!!
.
.
میری آدامس اوربیت بخری ، بقاله به جای بقیه پول بهت آدامس شیک میده !
.
.
دانشمندان ….. کشف کردند که افرادی که عمر بیشتری دارند ، دیرتر میمیرند !
.
.

آگهی ازدواج
خانمی هستم تحصیل کرده ، زیبا ، با موهای طلایی ، چشمهای آبی ، کاملا معاشرتی و با وضع مالی عالی که حاضر به ازدواج با هیچ مردی نیستم ، فقط آگهی دادم دلتون بسوزه !
.
.
تولدم بود : شروع کردم به باز کردن کادوها ، وقتی به کادو مامانم رسیدم ، دیدم یه پاکته ! بازش کردم دیدم نوشته هفتاد هزار تومنی که دو ماه پیش قرض گرفتی نمیخواد برگردونی !!!
.
.
تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد میکنی اتاقتو مرتب کنی ؟؟؟ وقتی همه ی وسایلتو میریزی بیرون ، تازه میفهمی چه غلطی کردی !!!
.
.
حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم ، من سردرد گرفتم دارم میمیرم ولی پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه !!!
.
.
مزن بر سر ناتوان دست زور / بزن بر سرش سنگ از راه دور !
.
.
یه شب دور و بر ساعت یک بعد از نیمه شب ، داشتم تو خیابون قدم میزدم ( با خودم خلوت کرده بودم ) که یه دفه دیدم یکی به سرعت باد داره فرار میکنه ، پنج شیش نفرم با شمشیر دنبالش ، سریع رفتم خونه کپه مرگمو گذاشتم !!! این قرتی بازیها بما نیومده !!!
.
.
مامان بزرگم نذر کرده بود من دانشگاه قبول بشم ختم قرآن کنه ، من دانشگاه قبول شدم ۲ جز بیشتر نخوند ، بهش میگم عزیز فقط ۲ جز خوندی که !؟ میگه اون رشته ای که تو قبول شدی همین ۲ جز هم زیاده !!!
.
.
طرف CASE کامپیوتر رو آورده میگه بیزحمت ویندوزش رو عوض کنین ! حالا آماده شده ، اومده میگه اونایی رو که عوض کردین رو بدین ببرم !
.
.
رفتم شلوار جین بخرم ، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود ! فروشنده گفت : یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه ! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود ! فروشنده گفت : چیزی نیست یه دوبار آب بخوره تنگ میشه !
.
.
میری از خودپرداز پول بگیری ، رمزتو میزنی پول برمیداری ، بار دوم کارتو میذاری رمز رو اشتباه میزنی ، یکی از پشت میگه:  آقا رمزتو اشتباه زدیها !!!
.
.
نشستم پای کامپیوتر دارم تو اینترنت چرخ میزنم ، بابام اومده میگه باز تو اینترنتی ؟؟؟ میگم آره ! میگه انقده نرو تو اینترنت سرطان میگیریااااااااا !!! میگم چه سرطانی ؟؟!!!!!! میگه سرطان زخم باسن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:جدیدترین جکها, توسط سامان